vineri, 22 aprilie 2016

Plăcintă cu brânză și spanac



 Ingrediente:
400 g aluat foietaj (1 foaie)
150 g brânză de vacă (nesărată)
2 legături ceapă verde
3 legături spanac
1 ou
30 g unt
sare, piper
susan negru pentru decor


Mod de preparare:

Se spală spanacul, se opărește și se lasă la scurs într-o strecurătoare. Se stoarce bine de zeamă și se toacă mărunt. Ceapa se spală și se taie rondele. Încingem tigaia cu puțin unt și călim spanacul și ceapa verde pentru 5 minute, apoi potrivim gustul de sare și piper și oprim focul. Lăsăm compoziția să se răcească. După ce s-a răcit o amestecăm cu brânza mărunțită. Adăugăm și oul și amestecăm bine. Eu am împărțit foaia de aluat în două părți egale deoarece am folosit două tăvițe ceramice de 13x23 cm. Am îmbrăcat tăvile cu aluatul de foietaj, am adăugat amestecul de brânză cu spanac, am format un grilaj din fâșii de aluat și am ornat cu susan negru. Plăcintele se dau la cuptorul încins pentru 35-40 minute la foc potrivit, până se rumenesc frumos la suprafață.




Poftă bună!!! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu