sâmbătă, 27 februarie 2016

Pizza de casă

Ingrediente: 

Aluat:
350 g. făină albă
3 linguri ulei
2 linguri drojdie uscată
1 lingură zahăr
un praf de sare
225 ml apă



Mod de preparare:


Într-un bol mare se pun cele 350 g. făina, sarea și uleiul. Într-un vas gradat se adaugă 225 ml apă călduță cu drojdia uscată și zahărul. Se amestecă și se lasă cam 15 minute până face o spumă considerabilă. Dacă se folosește drojdie proaspătă se sare peste acest pas. După ce a făcut spumă adăugăm drojdia peste făină și amestecăm cu lingura la început, apoi cu mâinile până se formează un aluat. Îl scoatem pe blatul de lucru și îl frământăm un pic cu puțină făină până ce nu se mai lipește de mâini. Așezăm aluatul înapoi în bol și îl acoperim, lăsându-l 30-40 de minute la crescut. După ce a crescut se împarte în două bucăți din care vor ieși 2 blaturi de pizza. Tăvile (eu folosesc tăvi speciale pentru pizza deoarece sunt mai subțiri) se ung cu puțin ulei, iar aluatul se întinde cu mâna pe toată suprafața tăvilor. 
Apoi urmează partea a II-a: ce așezăm peste. Aici fiecare se poate juca cu ingredientele preferate. Eu am să vă spun ce am folosit de data aceasta:
- 2 linguri pastă de tomate
- 4 linguri ulei de măsline
- 400 g. salam crud-uscat
- 250 g. ciuperci champignon (conservă)
- 150 g. măsline negre tăiate
- 300 g. cașcaval
- roșii, ardei capia
Se amestecă pasta de tomate cu uleiul și se ung cele două blaturi. Apoi am adăugat salamul, ciupercile, măslinele, feliuțele de roșii și ardeiul, am ras cașcaval și am dat tăvile la cuptor pentru 30 minute.



Poftă bună!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu